Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Замовлення до 200 грн. - тільки по повній передоплаті!
- Замовлення тільки по повній передоплаті!
- Тільки 100% передплата вартості товару
Способи оплати
- Препарати ТКМ пром-оплатою не сплачуються
Як оплатити замовлений товар?
Інтернет-магазин «5 елементів» пропонує покупцеві вибрати для себе оптимальний варіант оплати покупки. Оплатити придбання обраної у нас продукції Ви можете такими способами:
• безготівковий вид розрахунку
Когда заказ в Интернет-магазине будет подтвержден, менеджер нашей компании свяжется с Вами по телефону и выставит счет, оплатить который Вы в дальнейшем сможете в банке. В банке Вам помогут осуществить оплату, как посредством наличного, так и безналичного расчета. Стоит обратить внимание на то, что данный способ оплаты предусматривает проведение платежа на протяжении 3 рабочих дней.
• Перевод через ПриватБанк
Внести 100% сумму оплаты за товар, Вы имеете возможность путем перевода денежных средств на карту ПриватБанка (Visa или MasterCard). В этом случае, информация о реквизитах карты, на которую будет перечислена оплата, будут отправлены в e-mail сообщении. Поэтому, регистрируясь на нашем сайте, указывайте действующие данные, с помощью которых в дальнейшем мы сможем связаться с Вами. Также, данные карты могут быть отправлены Вам в виде SMS-сообщения на мобильный телефон. Оплатить заказ Вы сможете, как посредством «Privat24», так и в терминалах и ближайших отделениях банка.
Даний спосіб є дуже зручним і користується великою популярністю серед наших замовників.
• Готівковий розрахунок при отриманні покупки
Оплатити замовлений у нас товар Ви зможете в момент його отримання – оплата може бути проведена кур'єру або в службі доставки, послугами якої Ви вирішили скористатися. При даному способі оплати зверніть увагу на обов'язкову оплату певної комісії, яка передбачається сервісною компанією. Здійснити оплату можна тільки в гривні. У деяких випадках оператор може попросити передоплату за товар. Так само клієнт зобов'язується покрити витрати транспортної компанії або кур'єрської служби, якій був відправлений товар, і він (клієнт) з якихось причин не зміг з'явиться в транспортну компанію протягом п'яти робочих днів за своєю покупкою, або ж вартість витрат буде вирахувана з суми передоплати за товар.
Якщо Вами було зроблено замовлення, бронь на товар зберігається протягом доби. Якщо оплата протягом доби не надійшла, магазин має право зняти бронь і виставити товар для подальшого продажу.